Datorita varietatilor de bunuri si servicii regasite pe piata, fiecare companie trebuie sa-i ofere clientului acea experienta unica pentru ca acesta sa colaboreze in continuare si revina. Pentru a ajunge in acel punct, aceste companii trebuie sa inteleaga modul cum interactioneaza brandul cu consumatorii.

mistery shoppingUn serviciu ceva mai diferit fata de cele clasice, ce va ajuta compania sa inteleaga exact gandirea si comportamentul acestor clienti, se poate face prin intermediul firmelor ce ofera servicii de mistery shopping. Aceste firme de cercetare, prin intermediul acelor clienti misteriosi ce se vor deplasa la unitatea evaluate, vor ajuta companiile sa inteleaga mai bine interactiunea directa cu clientul pentru maximizarea beneficiilor.

Aceste firme de mistery shopping te pot ajuta in rezolvarea acelor probleme ce impedica optimizarea vanzarilor din cauza acelui personal ce nu este motivat sau slab pregatit pentru indeplinirea obiectivelor, cat si poate analiza si studia punctele forte si slabe ale concurentilor.

Ce servicii de mistery shopping ofera aceste firme de profil?

Unul dintre cele mai importante servicii pe care aceste firme de mistery shooping le ofera clientilor sai, este recunoscut sub numele de mystery visits. Pe scurt, acest program indentifica punctele slabe ale angajatilor tai prin trimiterea in unitatea evaluata a unui client fals. In urma acestui program, firmele de mistery shopping creaza un raport cu ajutorul datelor culese de pe teren de acel client fals, ajutand compania sa aprecieze corect si relevant satisfacita clientilor sai.

Tot in aceasi mod, la distanta, firmele de mistery shopping ofera si servicii de testare a performantelor angajatilor prin intermediu email-ului sau telefonic. Aceste programe, nu sunt atat de costisitoare ca si in cazul vizitelor misterioase si nu atat de exacte, insa, pentru unele companii sunt necesare. De exemplu, prin intermediul programului mystery calls, firmele de mistery shopping urmaresc aceasi structura ca si cazul vizitelor misterioase, de performanta a angajatilor. Pe cand, prin intermediul email-ului se urmareste mai mult modul cum angajatii relationeaza in scris cu clientii, cat si rapiditatea cu care acestia ofera informatiile de care acestia au nevoie.