Conceptul de franciza al lantului de restaurante Oro Toro, prezentat in premiera la Business Days Cluj

La mai putin de un an de la lansarea brandului, Oro Toro numara deja sase locatii active in Bucuresti si continua sa se extinda si in marile orase ale tarii –

 

In cadrul conferintei Business Days sustinute la Cluj, reprezentantii Oro Toro au prezentat, in premiera, conceptul de franciza al lantului de restaurante de tip fast-food care a cucerit, deja, Bucurestiul. Ca urmare a numeroaselor solicitari de extindere a brandului si in afara Capitalei, managementul Oro Toro a decis dezvoltarea lantului de restaurante, in sistem de franciza, si in marile orase ale tarii.

 

Miercuri, la Business Days Cluj, Georgios Malideros, proprietarului lantului de restaurante Oro Toro, dar si al celui mai bun steakhouse fin Bucuresti, celebrul OSHO Primaverii, impreuna cu Chef Iosif Stefanescu si reprezentantii echipei Francize.ro au prezentat, in premiera, conceptul de franciza al fast-food-urilor Oro Toro si avantajele extinderii brandului la nivel national.

 

Initiativa a venit ca urmare a numeroaselor solicitari primite, de-a lungul celor 11 luni de la deschiderea primului restaurant Oro Toro, din partea iubitorilor de burgeri din diferite colturi ale tarii, care au tranzitat Bucurestiul si au remarcat dezvoltarea rapida a brandului si pozitionarea in topul celor mai apreciate restaurante de tip fast-food din Bucuresti.

 

Oro Toro numara, in prezent, sase locatii active in Capitala (in Centrul Vechi, in AFI Palace Cotroceni, in Promenada Mall, in Mega Mall, in Baneasa Shopping City si in Bucuresti Mall – Vitan) si urmeaza sa deschida, pana la sfarsitul anului, inca doua locatii in Bucuresti. Curand, primele restaurante Oro Toro vor fi inaugurate si in marile orase ale tarii. Succesul inregistrat de brandul Oro Toro se datoreaza si conceptului de “smart fast-food”, concept dezvoltat si implementat de Oro Toro pentru a sublinia superioritatea in ceea ce priveste calitatea preparatelor si servirea clientilor.

 

In plus, managementul Oro Toro se afla in cautarea unor parteneri externi pentru extinderea brandului si in afara tarii. Cei interesanti de franciza Oro Toro pot trimite solicitarea lor pe adresa franciza@orotoro.ro

          //-

 

Reputatia castigata de Oro Toro in randul publicului, intr-un timp atat de scurt, nu este deloc intamplatoare. Ea se datoreaza calitatii superioare a carnii de vita importata din tari precum SUA, Irlanda, Noua Zeelanda, Uruguay, Italia sau Franta, cat si faptului ca toate preparatele pe baza de carne de vita din meniurile restaurantelor Oro Toro sunt realizate cu carne maturata, portionata si preparata exclusive in-house, in cadrul macelariei proprii.

Cu toate acestea, preturile sunt accesibile, iar calitatea burgerilor, recunoscuta in randul iubitorilor de burgeri. Ca dovada, in august, anul acesta, burgerul Double Yoyo de la Oro Toro a castigat prima editie a competitiei zonale King of Burgers, adunand cele mai multe voturi din partea publicului si surclasand detasat competitorii intrati in concurs.